Wyślij swoje CV na adres: podanie@goldbeck.pl
-
Opis
opis
Zainteresowała Cię ta oferta pracy? Przeczytaj opis stanowiska i aplikuj!
Zakres zadań
- przygotowywanie zapytań ofertowych z zakresu zakupów materiałów i usług,
- analiza ofert, analiza rynku i poszukiwanie alternatywnych dostawców,
- zamawianie wyrobów hutniczych i innych komponentów niezbędnych do produkcji konstrukcji stalowych i funkcjonowania zakładu,
- realizacja zakupów innych materiałów produkcyjnych, narzędzi i usług,
- nadzór nad przebiegiem procesów zakupowych, w tym nad terminową realizacją zamówień,
- bieżąca współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi,
- współpraca z pionem zakupów Grupy w Niemczech,
- ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z dostawcami,
- obsługa reklamacji związanych z obszarem zakupu materiałów i usług,
- sporządzanie raportów i analiz z obszaru zakupów,
Wymagania
- ukończone studia o kierunku logistyka, ekonomiczne lub mechaniczne,
- kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
- znajomość wyrobów hutniczych i podstawowych gatunków stali węglowych konstrukcyjnych będzie dodatkowym atutem,
- komunikatywna znajomość języka niemieckiego i/lub j. angielskiego,
- bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office,
- mile widziane doświadczenie w pracy z systemami ERP,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysokie zdolności komunikacyjne,
- zdolności negocjacyjne,
- prawo jazdy kat. B.
-
Pytania i odpowiedzi
pytania i odpowiedzi
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.CO ZAWIERA PAKIET BENEFITÓW?Pakiet benefitów GOLDBECK zawiera: kartę MyBenefit, w 100% sfinansowane kursy językowe z j. niemieckiego dla wybranych grup pracowników, zatrudnienie na umowę o pracę, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do żłobka lub przedszkola dla dzieci pracowników, premię za polecenie pracownicze, dofinansowanie do posiłków oraz możliwość korzystania z firmowej kantyny, premię od zysku, dofinansowanie do wczasów pod gruszą, imprezy integracyjne, szkolenia niezbędne do wykonywania pracy.
JAKĄ UMOWĘ DOSTANĘ?Pracownicy firmy GOLDBECK zatrudniani są na podstawie umowy o pracę.
JAK PRZEBIEGA PROCES REKRUTACJI?Zapoznajemy się ze zgłoszeniami i kontaktujemy z wybranymi kandydatami. Następnie zapraszamy na rozmowę kwalifikacyjną przeprowadzaną przez potencjalnego przełożonego. Nowy pracownik bierze udział w programie szkoleń wprowadzających.
CZY PRACODAWCA ZAPEWNI MI SZKOLENIA?Posiadamy system edukacji wewnętrznej GOLDBECK Campus, dzięki czemu oferujemy pracownikom różne szkolenia.
CO WYRÓŻNIA GOLDBECK?GOLDBECK wyróżnia się wysoką kulturą przedsiębiorstwa. Wiemy, że sukces nigdy nie ma jednego autora. Doceniamy, wspieramy i dbamy o pracowników.
JAK APLIKOWAĆ O PRACĘ?Wystarczy wypełnić formularz, który znajduje się na naszej stronie.
CZY W GOLDBECK ISTNIEJE SYSTEM POLECEŃ?W GOLDBECK istnieje system poleceń pracowniczych. Bonus finansowy za polecenie pracownika wynosi 3.000 zł brutto.
-
Jak wygląda rekrutacja
jak wygląda rekrutacja
Proces rekrutacyjny GOLDBECK składa się z kilku kroków.01 krokzarejestrowanie aplikacji kandydata w odpowiedzi na ogłoszenie rekrutacyjne02 krokweryfikacja kluczowych wymagań na podstawie dostarczonego CV03 krokwstępny wywiad telefoniczny04 krokrozmowa kwalifikacyjna z potencjalnym przełożonym05 krokprzedstawienie oferty pracy i zatrudnienie06 krokprogram szkoleń wprowadzających