Wyślij swoje CV na adres: podanie@goldbeck.pl
-
Opis
opis
Zainteresowała Cię ta oferta pracy? Przeczytaj opis stanowiska i aplikuj!
Zakres zadań
- zlecanie i koordynacja realizacji zakupu usług kooperacyjnych w zakresie konstrukcji stalowych, na potrzeby realizowanych projektów budowlanych,
- zawieranie umów ramowych na cykliczne dostawy elementów stalowych, jak również budowanie i rozwój relacji z dostawcami,
- ścisła współpraca i koordynacja usług zakupowych z naszymi zakładami produkcji elementów stalowych, jak również konsolidacja usług zakupowych,
- optymalizacja procesów i łańcucha dostaw oraz strategiczny rozwój sieci dostawców,
- proponowanie innowacyjnych metod zakupu.
Wymagania
- ukończone studia na kierunku technicznym lub ekonomicznym,
- kilkuletnie doświadczenie w obszarze handlu stalą lub budownictwa z elementów stalowych,
- bardzo dobra zdolność komunikacji, przebojowość i umiejętność negocjacji,
- styl pracy zorientowany na szukanie i wdrażanie rozwiązań, a przy tym ustrukturyzowany i nastawiony na aktywne działanie,
- umiejętność szybkiego uczenia się i doskonałe zdolności analityczne,
- dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, pozwalająca na swobodny udział w negocjacjach,
- mile widziane kilkuletnie doświadczenie w obszarze zakupu komponentów technicznych w zakładzie przemysłowym.
-
Pytania i odpowiedzi
pytania i odpowiedzi
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.CO ZAWIERA PAKIET BENEFITÓW?Pakiet benefitów GOLDBECK zawiera: kartę MyBenefit, w 100% sfinansowane kursy językowe z j. niemieckiego dla wybranych grup pracowników, zatrudnienie na umowę o pracę, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do żłobka lub przedszkola dla dzieci pracowników, premię za polecenie pracownicze, dofinansowanie do posiłków oraz możliwość korzystania z firmowej kantyny, premię od zysku, dofinansowanie do wczasów pod gruszą, imprezy integracyjne, szkolenia niezbędne do wykonywania pracy.
JAKĄ UMOWĘ DOSTANĘ?Pracownicy firmy GOLDBECK zatrudniani są na podstawie umowy o pracę.
JAK PRZEBIEGA PROCES REKRUTACJI?Zapoznajemy się ze zgłoszeniami i kontaktujemy z wybranymi kandydatami. Następnie zapraszamy na rozmowę kwalifikacyjną przeprowadzaną przez potencjalnego przełożonego. Nowy pracownik bierze udział w programie szkoleń wprowadzających.
CZY PRACODAWCA ZAPEWNI MI SZKOLENIA?Posiadamy system edukacji wewnętrznej GOLDBECK Campus, dzięki czemu oferujemy pracownikom różne szkolenia.
CO WYRÓŻNIA GOLDBECK?GOLDBECK wyróżnia się wysoką kulturą przedsiębiorstwa. Wiemy, że sukces nigdy nie ma jednego autora. Doceniamy, wspieramy i dbamy o pracowników.
JAK APLIKOWAĆ O PRACĘ?Wystarczy wypełnić formularz, który znajduje się na naszej stronie.
CZY W GOLDBECK ISTNIEJE SYSTEM POLECEŃ?W GOLDBECK istnieje system poleceń pracowniczych. Bonus finansowy za polecenie pracownika wynosi 3.000 zł brutto.
-
Jak wygląda rekrutacja
jak wygląda rekrutacja
Proces rekrutacyjny GOLDBECK składa się z kilku kroków.01 krokzarejestrowanie aplikacji kandydata w odpowiedzi na ogłoszenie rekrutacyjne02 krokweryfikacja kluczowych wymagań na podstawie dostarczonego CV03 krokwstępny wywiad telefoniczny04 krokrozmowa kwalifikacyjna z potencjalnym przełożonym05 krokprzedstawienie oferty pracy i zatrudnienie06 krokprogram szkoleń wprowadzających