• Opis

    opis

    Zainteresowała Cię ta oferta pracy? Przeczytaj opis stanowiska i aplikuj!

    Zakres zadań

    • obsługa połączeń telefonicznych, urządzeń biurowych i aplikacji systemowych,
    • obsługa i zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
    • przygotowywanie sal konferencyjnych do spotkań,
    • przyjmowanie i poczęstunek klientów, dostawców i innych gości,
    • zarządzanie kalendarzem wizyt kontrahentów i gości,
    • przyjmowanie i wprowadzanie faktur do systemu,
    • rozliczanie faktur w obszarze odpowiedzialności,
    • kontakt z firmami kurierskimi, kontrahentami, dostawcami,
    • zamawianie artykułów biurowych i spożywczych,
    • współpraca z pozostałymi działami firmy.

    Wymagania

    • minimum średnie wykształcenie techniczne, ekonomiczne lub pokrewne,
    • dobra znajomość języka niemieckiego,
    • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
    • bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office,
    • zorientowanie na obsługę klienta,
    • umiejętność samodzielnej pracy i talent organizacyjny,
    • orientacja na rozwiązywanie problemów i proaktywne podejście do pracy.
  • Pytania i odpowiedzi

    pytania i odpowiedzi

    Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
    CO ZAWIERA PAKIET BENEFITÓW?

    Pakiet benefitów GOLDBECK zawiera: kartę MyBenefit, w 100% sfinansowane kursy językowe z j. niemieckiego dla wybranych grup pracowników, zatrudnienie na umowę o pracę, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do żłobka lub przedszkola dla dzieci pracowników, premię za polecenie pracownicze, dofinansowanie do posiłków oraz możliwość korzystania z firmowej kantyny, premię od zysku, dofinansowanie do wczasów pod gruszą, imprezy integracyjne, szkolenia niezbędne do wykonywania pracy.

    JAKĄ UMOWĘ DOSTANĘ?

    Pracownicy firmy GOLDBECK zatrudniani są na podstawie umowy o pracę.

    JAK PRZEBIEGA PROCES REKRUTACJI?

    Zapoznajemy się ze zgłoszeniami i kontaktujemy z wybranymi kandydatami. Następnie zapraszamy na rozmowę kwalifikacyjną przeprowadzaną przez potencjalnego przełożonego. Nowy pracownik bierze udział w programie szkoleń wprowadzających.

    CZY PRACODAWCA ZAPEWNI MI SZKOLENIA?

    Posiadamy system edukacji wewnętrznej GOLDBECK Campus, dzięki czemu oferujemy pracownikom różne szkolenia.

    CO WYRÓŻNIA GOLDBECK?

    GOLDBECK wyróżnia się wysoką kulturą przedsiębiorstwa. Wiemy, że sukces nigdy nie ma jednego autora. Doceniamy, wspieramy i dbamy o pracowników.

    JAK APLIKOWAĆ O PRACĘ?

    Wystarczy wypełnić formularz, który znajduje się na naszej stronie.

    CZY W GOLDBECK ISTNIEJE SYSTEM POLECEŃ?

    W GOLDBECK istnieje system poleceń pracowniczych. Bonus finansowy za polecenie pracownika wynosi 3.000 zł brutto.

  • Jak wygląda rekrutacja

    jak wygląda rekrutacja

    Proces rekrutacyjny GOLDBECK składa się z kilku kroków.
    01 krok
    zarejestrowanie aplikacji kandydata w odpowiedzi na ogłoszenie rekrutacyjne
    02 krok
    weryfikacja kluczowych wymagań na podstawie dostarczonego CV
    03 krok
    wstępny wywiad telefoniczny
    04 krok
    rozmowa kwalifikacyjna z potencjalnym przełożonym
    05 krok
    przedstawienie oferty pracy i zatrudnienie
    06 krok
    program szkoleń wprowadzających