Wyślij swoje CV na adres: podanie@goldbeck.pl
-
Opis
opis
Zainteresowała Cię ta oferta pracy? Przeczytaj opis stanowiska i aplikuj!
Zakres zadań
- odpowiedzialność za: przyjęcia dostaw materiałowych i rozładunek materiałów hutniczych, zarządzanie magazynami wyrobów hutniczych, elementów złącznych i magazynem wyrobów gotowych, zarządzanie transportem wewnętrznym, kompletację i pakowanie konstrukcji stalowych, wysyłki wyrobów gotowych na place budów,
- przyjęcia dostaw materiałowych i rozładunek materiałów hutniczych,
- zarządzanie magazynami wyrobów hutniczych, elementów złącznych i magazynem wyrobów gotowych,
- zarządzanie transportem wewnętrznym,
- kompletację i pakowanie konstrukcji stalowych,
- wysyłki wyrobów gotowych na place budów,
- współpraca z firmami transportowymi w zakresie zamawiania usług, organizacji dostaw na place budowy,
- przygotowywanie wymaganych dokumentów przewozowych,
- bieżąca współpraca z kierownikami budów w zakresie organizacji dostaw konstrukcji,
- zarządzanie zespołem pracowników: przydzielanie i rozliczanie realizacji zadań,
- odpowiedzialność za dalszy rozwój pracowników w podległym obszarze (we współpracy z działem HR i BHP),
- utrzymanie i doskonalenie wdrożonych modułów systemu produkcyjnego GOLDBECK: 6S, Shop Floor Management, Infoboard, etc.,
- współpraca z centralnym działem logistyki w Niemczech,
- wdrożenie nowego systemu ERP w podległym obszarze,
- nadzór nad przestrzeganiem przepisów bhp, p.poż i innych aktów normatywnych obowiązujących w Spółce.
Wymagania
- min. średnie wykształcenie o kierunku logistyka, mechanika lub pokrewne,
- doświadczenie zawodowe w firmie produkcyjnej lub w logistyce, preferowany obszar magazynu lub/i transportu ładunków gabarytowych,
- min. 2-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem,
- znajomość i doświadczenie w pracy z systemami ERP w obszarze logistyki,
- komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub/i języka angielskiego,
- kompetencje menadżerskie i odporność na stres,
- doskonała komunikacja oraz zorientowanie na osiąganie celów biznesowych.
-
Pytania i odpowiedzi
pytania i odpowiedzi
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.CO ZAWIERA PAKIET BENEFITÓW?Pakiet benefitów GOLDBECK zawiera: kartę MyBenefit, w 100% sfinansowane kursy językowe z j. niemieckiego dla wybranych grup pracowników, zatrudnienie na umowę o pracę, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do żłobka lub przedszkola dla dzieci pracowników, premię za polecenie pracownicze, dofinansowanie do posiłków oraz możliwość korzystania z firmowej kantyny, premię od zysku, dofinansowanie do wczasów pod gruszą, imprezy integracyjne, szkolenia niezbędne do wykonywania pracy.
JAKĄ UMOWĘ DOSTANĘ?Pracownicy firmy GOLDBECK zatrudniani są na podstawie umowy o pracę.
JAK PRZEBIEGA PROCES REKRUTACJI?Zapoznajemy się ze zgłoszeniami i kontaktujemy z wybranymi kandydatami. Następnie zapraszamy na rozmowę kwalifikacyjną przeprowadzaną przez potencjalnego przełożonego. Nowy pracownik bierze udział w programie szkoleń wprowadzających.
CZY PRACODAWCA ZAPEWNI MI SZKOLENIA?Posiadamy system edukacji wewnętrznej GOLDBECK Campus, dzięki czemu oferujemy pracownikom różne szkolenia.
CO WYRÓŻNIA GOLDBECK?GOLDBECK wyróżnia się wysoką kulturą przedsiębiorstwa. Wiemy, że sukces nigdy nie ma jednego autora. Doceniamy, wspieramy i dbamy o pracowników.
JAK APLIKOWAĆ O PRACĘ?Wystarczy wypełnić formularz, który znajduje się na naszej stronie.
CZY W GOLDBECK ISTNIEJE SYSTEM POLECEŃ?W GOLDBECK istnieje system poleceń pracowniczych. Bonus finansowy za polecenie pracownika wynosi 3.000 zł brutto.
-
Jak wygląda rekrutacja
jak wygląda rekrutacja
Proces rekrutacyjny GOLDBECK składa się z kilku kroków.01 krokzarejestrowanie aplikacji kandydata w odpowiedzi na ogłoszenie rekrutacyjne02 krokweryfikacja kluczowych wymagań na podstawie dostarczonego CV03 krokwstępny wywiad telefoniczny04 krokrozmowa kwalifikacyjna z potencjalnym przełożonym05 krokprzedstawienie oferty pracy i zatrudnienie06 krokprogram szkoleń wprowadzających