• Opis

    opis

    Zainteresowała Cię ta oferta pracy? Przeczytaj opis stanowiska i aplikuj!

    Zakres zadań

    • przygotowywanie budżetu rocznego oraz prognoz kwartalnych Zakładu/Spółki,
    • sporządzanie analiz kosztowych i raportów z realizacji budżetu Zakładu/ Spółki,
    • przygotowanie rachunku zysków i strat oraz bilansu Spółki,
    • współpraca z firmami audytorskimi w zakresie badania bilansu Spółki,
    • kalkulacja kosztów wytworzenia i cen sprzedaży produkowanych wyrobów,
    • planowanie i kontrola kosztów wytworzenia poszczególnych produktów,
    • planowanie i analiza kosztów poszczególnych centrów kosztowych (MPK),
    • analiza umów ramowych oraz weryfikacja ofert dostawców od strony finansowej,
    • prowadzenie i rozliczanie inwestycji pod względem finansowym,
    • sporządzanie analiz finansowych i raportów na potrzeby Spółki oraz Grupy,
    • bieżąca współpraca z działami księgowości i kontrolingu Grupy GOLDBECK w Niemczech,
    • udział w regularnych spotkaniach na poziomie kontrolingu części produkcyjnej Grupy,
    • współpraca z zespołem ERP w ramach wdrożenia nowego systemu ERP w obszarze księgowości i kontrolingu.

    Wymagania

    • ukończone studia z zakresu ekonomii przedsiębiorstw, finansów, zarządzania lub o podobnym profilu,
    • minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w spółce produkcyjnej z branży budowlanej lub innej przemysłowej,
    • doświadczenie w kontrolingu,
    • mile widziana wiedza z zakresu księgowości,
    • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
    • doświadczenie w pracy z systemami ERP,
    • dobra znajomość języka niemieckiego lub języka angielskiego,
    • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność delegowania zadań,
    • pewność siebie i asertywność,
    • umiejętność pracy zespołowej i zdolności interpersonalne.
  • Pytania i odpowiedzi

    pytania i odpowiedzi

    Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
    CO ZAWIERA PAKIET BENEFITÓW?

    Pakiet benefitów GOLDBECK zawiera: kartę MyBenefit, w 100% sfinansowane kursy językowe z j. niemieckiego dla wybranych grup pracowników, zatrudnienie na umowę o pracę, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do żłobka lub przedszkola dla dzieci pracowników, premię za polecenie pracownicze, dofinansowanie do posiłków oraz możliwość korzystania z firmowej kantyny, premię od zysku, dofinansowanie do wczasów pod gruszą, imprezy integracyjne, szkolenia niezbędne do wykonywania pracy.

    JAKĄ UMOWĘ DOSTANĘ?

    Pracownicy firmy GOLDBECK zatrudniani są na podstawie umowy o pracę.

    JAK PRZEBIEGA PROCES REKRUTACJI?

    Zapoznajemy się ze zgłoszeniami i kontaktujemy z wybranymi kandydatami. Następnie zapraszamy na rozmowę kwalifikacyjną przeprowadzaną przez potencjalnego przełożonego. Nowy pracownik bierze udział w programie szkoleń wprowadzających.

    CZY PRACODAWCA ZAPEWNI MI SZKOLENIA?

    Posiadamy system edukacji wewnętrznej GOLDBECK Campus, dzięki czemu oferujemy pracownikom różne szkolenia.

    CO WYRÓŻNIA GOLDBECK?

    GOLDBECK wyróżnia się wysoką kulturą przedsiębiorstwa. Wiemy, że sukces nigdy nie ma jednego autora. Doceniamy, wspieramy i dbamy o pracowników.

    JAK APLIKOWAĆ O PRACĘ?

    Wystarczy wypełnić formularz, który znajduje się na naszej stronie.

    CZY W GOLDBECK ISTNIEJE SYSTEM POLECEŃ?

    W GOLDBECK istnieje system poleceń pracowniczych. Bonus finansowy za polecenie pracownika wynosi 3.000 zł brutto.

  • Jak wygląda rekrutacja

    jak wygląda rekrutacja

    Proces rekrutacyjny GOLDBECK składa się z kilku kroków.
    01 krok
    zarejestrowanie aplikacji kandydata w odpowiedzi na ogłoszenie rekrutacyjne
    02 krok
    weryfikacja kluczowych wymagań na podstawie dostarczonego CV
    03 krok
    wstępny wywiad telefoniczny
    04 krok
    rozmowa kwalifikacyjna z potencjalnym przełożonym
    05 krok
    przedstawienie oferty pracy i zatrudnienie
    06 krok
    program szkoleń wprowadzających